torsdag 26 november 2009

torsdag

Det ordnar upp sig :)

Igår följde Vivis med mig på arbetsförmedlingen (den gör mig väldigt förvirrad) och så va jag hos Jenny och avreagerade mig lite. Idiotiska karljävel! Sen var jag med Tuvis en stund på kvällen då Helena och Håkan skulle bort. Hon var så gosig när vi hade läst bok och hon skulle sova. Det är så fascinerande när hon berättar saker, hon är så duktig och hon har blivit så stor lilltjejen. Mitt gullpäron. Efter jag varit där åkte jag till Jocke och såg film, Saw VI, den var rätt bra men jag har inte sett alla så det var lite förvirrande. Får ta tag i det där.

Haha ja just det. Simon har glömt sin telefon hos mig, den har väl ringt ett antal gånger sådär, tills jag igår kom på att det går ju faktiskt att stänga av den. Nej men vaknar man inte imorse ändå sådär vid 9-tiden att den låter som en flock höns? Tack på förhand. Simon det är dax att hämta lill luren nu :)


Men puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar