lördag 14 november 2009

starsailor

There's always gonna be another mountain..

Verkar inte som att det blev/blir så mycket av den här helgen. Igår var jag, Jocke, Jean, Vivis och Nordda hos Fille och Johanna och drack öl, kollade på idol och såååå. Skönt det! Idag har jag inte gjort mycket för världen. Skjutsat Erik och Niklas till Timrå och det var ju för tysan ashemskt. Äckelväder, trodde jag skulle dö flera gånger. Sen skulle jag och Jocke Sahlin vinna några miljoner och åka till Arlanda men det blev inget så jag skjutsade han till Kvissle bara. Det skulle ju vara trevligt att göra nånting ikväll iallafall men det verkar dåligt med action.

Ring mig?

"Du som följde med hem i fre. Tog inte bara min oskuld utan även tvättstuge nyckel. Varför? Onödigt. Det här förhållandet saknar kommunikation. /D"

Sitter och kikar i David Batras "Den som inte tar bort luddet ska dö", lördagsnöje kallas det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar