söndag 29 november 2009

fetto

Har sååå ont i maggen. Majsan ringde sådär vid 13-tiden och tvingade med mig på en matbit. För jag var ju så svårövertalad liksom. Blev visst en kebabtallrik och lite Twilight. Så nu har även jag sett den filmen och den var inte helt fantastisk (men den var bra) och jag är inte ett dugg kär i Robban. Så snygg är han väl inte?! Matthew McConaughey kommer alltid vara min enda och hetaste lilla kändis-crush.

Jaa mer då. Kvinnan(Majset) drog med mig till Björkön där jag blev tvungen att trotsa en av mina rädslor. Hästarrrr!! Ja, jag är rädd för djuren. Var seriöst tokrädd men jag klappade en iallafall. Stolt över mig själv :')

Och och och! Igår överträffade jag mig själv. Blev lite drink hos Fille och Jojo men jag drack bara några öl, slutade vid 23, en timme senare åkte jag hem till Jocke och sov. Skönt de!

Jag vill ha en bil :)

1 kommentar:

  1. Hahaha.....du och hästar.
    Tänk vad jag tjatade på dig att du skulle börja rida...till slut sa du bara: Men jag tycker inte om hästar!!!!!
    Tråkpropp... ;)

    SvaraRadera