söndag 8 november 2009

livet

Vad händer? I fredags hade jag ganska kul, igår sov jag hela dagen.. till 4 typ. Grattis. Fick i mig lite föda, gjorde mig lite anständig sen var jag på topp igen. Körde hem Simpans bil, var hos Isabel med tjejerna en sväng sen åkte jag och Jenny till Simon igen. Hann nosa lite på min grogg innan Andreas ringde. BÄST i världen som jag är ställde jag upp på att köra till Fränsta. Fick ta pappa Wallbergs bil så det blev ju bra. Det gick ju fint hela natten tills griskarlarna ska på max. Aldrig mer driven med massa fyllemongon. Tar hellre livet av mig.. alla skriker samtidigt, alla lägger sig på tutan och är allmänt störiga. Sen frågar dom varför jag ser så sur ut? Åh, man kan ju inget annat än älska dom :) Sen tog vi en sväng till Sjöberg, som låg och sov, och så står det massa 12-åringar och dansar överallt. När jag väl fick med mig karlarna till bilen så ska vi såklart åka fram och tillbaka runt hela Njurunda och plocka upp vicky_97 (typ). Jag är inte bitter!! Bara förvånad hur folk kan va så.......jag vet inte.. efterbliven kanske? Jimmy var iallafall lika snäll och glad som vanligt :)

Joooo och som pricken över i! När jag kommer hem sådär klockan 5 på morgonen inser jag att min nyckel ligger hos Andreas. Fantastiskt!! Sitter i bilen tills mamma åker på jobbet nån gång efter 6. Vaknade för 1 timme sen ungefär.. niiiice.

Det konstiga är att jag inte är så arg eller less på dom små liven, det var fan bara roligt trots allt. Får helt enkelt ta lite hänsyn till deras för små hjärnor och oförmåga att inte bete sig som folk. Tack för en trevligt helg! Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar