onsdag 25 november 2009

this is my life

Vilken fruktansvärt dålig dag jag hade igår. Det kändes verkligen som att hela min värld bara rasade ihop. Alla mina snedsteg liksom sköljde över mig som en våg. Insåg att jag har gjort om samma onödiga, dumma saker fler än en gång fast jag lovat mig själv att aldrig göra om det. Men efter den här helgen tror jag att jag gick långt över gränsen mitt samvete klarar av. Har gjort både mig själv och andra illa och jag vill inte vara den personen. Det känns förjävligt att komma till en punkt där man helt plötsligt inser att man är någon man inte vill vara. Jag är den enda som har ansvar för vilken väg jag tagit och sen att inte förstå hur det gick till, det är läskigt. Igår kände jag att jag håller på att tappa kontrollen. Inatt var jag så jävla rädd för mig själv. Så nu ska jag hitta tillbaka till rätt spår. För det här är inte alls roligt längre. Jag vill inte, orkar inte må dåligt när jag vet att jag kan göra nåt för att ändra på det. Jag vill vara glad. Jag är liksom bra på att skratta åt allt möjligt. Så, det ska jag göra.

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort med vi är här idag
Så jag skrattar idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar