torsdag 12 november 2009

det är ingen vanlig dag

Jag är svintrött. Känner mig verkligen hur seg som helst. Det är inge kuuuul. Det kan ju bero på att jag vaknade vid halv1 inatt och var vaken några timmar och såg på Hannah Montana. Tillåt mig att skratta!!!! Varför skulle jag kolla på den bajsfilmen? Även att den var dubbad till svenska vilket gjorde allt ännu värre. Jag är fan inte normal överhuvudtaget.

Känner att jag behöver en liten rävlur.

Idag var jag och Helena i Birsta och snokade runt. Jag skulle vilja ha massa pengar så jag kunde köpa tokmycket kläder och smink. Matriell lycka är också lycka. Eller som Helena, som sken upp som en sol för att vi åkte en asbra väg till parkeringen som inte hon visste om innan.

Hur som helst, nu ska jag ta med mig lite gåvor och åka till Jempi på kalas. Kvinnan fyller 22 år idag :) She's beautiful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar