torsdag 19 november 2009

papaya coconut

Jag gillar idag. Och jag gillade igår. Var hos Jemp och drack lite vin. Aron, Tony, Nöt, Jocke och Jocke gjorde oss också sällskap. Det blev diskussion om diverse världsfrågor så som arbetslöshet, pengar, vilka som är lodiga, invandrare och så vidare. Det var en trevlig kväll helt enkelt :)

Jag ska lära mig att behärska mig inom vissa områden har jag kommit fram till. Eller åtminstone komma på varför jag inte kan hålla mig från vissa frestelser.

Fick lite saker i mitt lilla hjärta och min lilla hjärna utrett igår också. Känns hur bra som helst, sååå nu vet jag vart jag har dig och du vet förhoppningsvis vart du har mig. Topp! Det är nog därför idag känns som en bra dag. Har inte så mycket att grubblifera(=grubbla+filosofera) på. Och så har jag umgåtts med världens bästa storasyster så här på förmiddan. Vi har promenerat en sväng, pratat om en hel del mellan himmel och jord och druckit kaffe. Nu ska jag ta en liten dusch sen umgås med Evelinaminfina och ikväll kommer Emilie. Draa me! Jag är glad. Glad, glad, glad. Roligt. Skönt. Toppen! Nu ska jag ta en titt på gubben i dusccchhen.... (????)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar