fredag 27 november 2009

purple rain

Det är liksom nåt magiskt (haha) över fredagar, jag får nån härlig känsla i kroppen iallafall. Toppen! Jag mår mycket bättre än i början av veckan, lille hjärtat gör inte ont och jag är glad, like it! Började dagen med att vakna vid 5 och jag kände att jag bara var tvungen att lyssna på Nu kan du få mig så lätt med Håkan. Haha inte ett dugg normalt. Och så tände jag massa ljus på rummet, svinmys. Somnade om sen och vaknade vid 9 av Simpans alarm, fast det gjorde inte så mycket idag :) Ska åka till syrran och umgås med henne, mamma och gullisen. Ikväll blir det mys med världens bästa vän, även kallad Jeanette. Antar att vi ska fylla våra kroppar med massa fett, typ chips, dipp, dricka och sånt. Men jag har hört att det är bra för själen?!

Bon Jovi - I'd Die For You


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar