onsdag 4 november 2009

hostttt

Vad har hänt i mitt liv sen sist? Inget storslaget. Kollat lite på film, varit lite med Jocke, lekt med Vivis och Jenny and so ooon. Igår följde Vivis med mig till Ikea och köpte ramar. Sen när jag kom hem så fixade jag till dom så nu har jag 3 nya tavlor med bilder på mig och mina snyggisar :) Ska försöka få upp dom idag.... ska bara hitta en spik.

Jag börjar för övrigt bli väldigt sugen på innebandy. Kommer säkert bli sjukt jobbigt att börja igen eftersom jag inte tränat på tusen år, men det är säkert värt det? Vet inte hur det kommer gå för min fot heller, men det visar sig nog. Pajar den igen vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu ska jag städa mitt rum åså, det ser ut som att det har varit en explosion här inne. Ikväll ska jag till Ewe!!!!! WHOP :) Har inte träffat kvinnan på tusen år så det ska bli niiiiice!

Och till helgen blir det drink med fab 5, kan ju bli hur kul som helst!! :)

Ge mig en bil?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar