fredag 23 oktober 2009

tidiga tider, sena tider, dåliga tider, bra tider

Igår var en seegdag. Jag måste göra nåt i mitt liv. Kan icke tro att allt bara kommer till mig hela livet. Dags att ta tag i skitn, inte leva på mamma och pappa. På tal om pappa, vart har han tagit vägen? Har han gömt sig? Har inte hört nåt från karln på tysen år?!?!?!

Ja, igår ja... hängde med Jempis, vi var konstiga som vanligt och jag hörde inte någon gång vad kvinna sa. Koufax, where did u go?!?!? På vägen hem springer en tant och viftar efter mig på juniskär, stannar bilen och kvinnan i frågga har sett en älg på vägen så hon ber mig köra sakta. Blev svinrädd!! Hmm, sen var jag hos lejonmannen en sväng, blev jagad av både råttor älgar och rådjur på vägen dit.

Idag fyller världens bästa storasyster år, nämligen min.
Hon ställer alltid upp för mig och jag vet att jag kan prata med henne om allt.
Hon är den finaste som gått i ett par skor faktiskt. Jag är en stolt lillasyster.

1 kommentar:

  1. Meen...vad fin du är...jag blir alldeles tårögd ju.....
    Och jag är världens stoltaste storasyster.
    Älskar dig!

    SvaraRadera