torsdag 8 oktober 2009

mango

Nu rullar saabis, tipptops! Hoppas den fortsätter med det bara, men det ska nog inte va nå problem. Såå, idag har jag lust att rulla till stan och kanske ta en kaffe med en god vän. Men det verkar ju som att det är väldigt svårt såhär på en torsdag?! Åh. Vad göra av dagarna? Jag kanske ska åka till stan med mig själv, införskaffa lite grejer och strukturera upp mitt liv. Det skulle nog ge mig lite inspiration och motivation.

För övrigt så hämtade jag mitt körkort igår. JAHA, pigg tjej tänkte jag. Har ju aldrig sett snyggare bild på mig själv?!?!? Tur att jag bara ska stå ut med den i 10 år. Detta kommer kännas som ett långt självmord, fast utan mord. På slutet. Förhoppningsvis.

Jag skulle vilja åka på en tripp. En weekend till nå fjäll vore mys.
Geee miggg klirr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar