lördag 17 oktober 2009

PIGGT!

Ja, man har ju varit piggare i sitt vakna liv. Får i och för sig skylla mig själv lite, men hallooojj?!?! Bara lite. Igår blev det visst så att jag hamnade i chaufför-position i cp-vanen. Körde runt på en massa cpn hela natta. Det var ju trevligt tills jag höll på att bryta ihop av trötthet. Tur att jag är en lugn människa. Har iallafall sovit i sisådär 1 timme inatt, förstår inte hur jag tog mig till jobbet?!?!?!? Har rast nu, schooeeenttttt.

Kan ju ge mig fan på att jag kommer köra vanen ikväll också.

Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut
trodde jag var smart när jag gjorde slut.
Ahhh ahhh
Längtar efter dig och nu står jag här utanför din dörr
När jag nu ringer på öppnar du då? Eller vill du att jag ska gå?

Tillägnad vanen. Tror att vi har nåt band av nåt slag.

PS!!!!!! Tro på fan att växelspaken lossnade igår också? Jaha. "Hej hej....??"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar