torsdag 29 oktober 2009

med ena foten utanför

Mmm godmorgon fans! Yeah right.. Är svinsugen på Ben & Jerrys!! Godis går också bra, eller båda. Varför har vi inte en endaste liten bil hemma som jag kan ta en sväng till Ica med? Dumt. Jag får väl fortsätta ligga i sängen och göra ingenting, kolla på film och serier.

Till helgen är det ju Halloween. När man va liten var ju det mysigt på nåt vis. Nu är det bara en till bra anledning till att supa lite mer än vanligt. Topp?!?! Förstår inte vad som hänt med mig...? Jag ska iallafall jobba hela helgen, 8-21 på lördag och 7-21.30 på söndag. BRA! Om några månader ska jag ut och se lite mer av världen, nice. :) Mer än nice. Hur jävla skönt som helst.

Mitt huvud gör ont och är konstigt.
"du kommer alltid tillbaka

jag har alltid stannat kvar"


Thailand 08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar