tisdag 6 oktober 2009

snus porr och brännvin

Godmorgon! Nähä.... fel av mig.

Idag har jag jobbat och det ska jag även göra imorn. Hur bra som helst!! Vore ju toppen om jag kan få helgen också. Är väl inte så sugen på det... egentligen. Men det behövs. Förmodligen så är Saaben brukbar till helgen också så då kan jag ju åka runt på lite äventyr ändå :) (Har jag sagt att det är aaasskönt att ha körkort? Mmm mmm mmmmmmm....!!!)

Nu är jag sugen på att åka på en liten sväng. Ska till Jempis sen iallafall.

Är sugen på bus! Måste nog styra upp framöver....................... he he he. Sautan!
-

Bara för att jag läste Sannas blogg igår om att tyda drömmar å så, drömde jag massa konstiga saker inatt om Björn (min boyfriend en gång i tiden) och ja... det var bara en massa tok. Måste genast kolla upp det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar