söndag 11 oktober 2009

slut på konto

Topphelg. I fredag vill jag minnas att jag var i Birsta med Helena, mysi. På kvälla blev det ett par Bellman och lite 12 Dollars + TNE på Railway. Det var väl helt okej, kul att träffa folk. Mustascherna och Jimmy var nog kvällens höjdpunkter. I lördags sov jag heeeeeela dan. Skönt som fan. På kvällkvisten var vi i Rotvik en sväng sen blev det till att köra våldtäktsbussn hela natten. Det var faktiskt helt okej :) Fick fördriva lite tid hos Jimmy medans griskarlarna var på krogen. Topp.

Tror jag aldrig åkt så många vändor på e4:a mellan sundsvall och njurunda på så kort tid i hela mitt liv. Efter att ha lämnat av alla tröttskallar lite här och var så åkte jag och Simon till juniskär och sov hos han, vid 6 imorse ungefär. PIGGT! Det resulterade visst i att vi sov hela dagen idag. Skönt däääää...!

Äsch, nu ska jag kolla på Disco Daggarna..... Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar