måndag 19 oktober 2009

i wanna make love in this club

Idag börjar nedräkingen till helgen. Toppnnn!! Jag känner att helger är bra. Den som va nu har iallafall varit toppen, har haft roligt åsååå. Det blev ju som sagt till att köra runt i vanen i fredags sova en timme sen upp å jobba. Piggt! Sen fick jag middag hos mormor, slängde i mig så jag har för flera dagar framöver. Tog en tripp till mr. CP (även kallad Andreas) sen och agerade sällskap medan han var barnvakt. Satt och prata om en massa tok vi gjort genom åren, vissa borde kanske va inlåst för längesen :D Sen blev det till att köra partybuss hela natten igen. Faktiskt roligt men ibland kan man ju undra vart fan hjärnan tar vägen på folk när dom super...hallooojjj?!?!? Somnade väl vid 6 tiden på morgonen så igår blev det sängläge hela dagen, ovanligt.

Den här veckan borde jag ta tag i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar