fredag 30 oktober 2009

ajajajaj!!!!

Fredag!! Men varje dag är ju fredag nu för tiden i mitt liv. Fast ikväll ska jag nog ha fredagsmys ändå, det kan ju vara trevligt. Jag har gått och blivit konstig.. alltså, jag har ju alltid varit det, men annorlunda-konstig. Och vad ville jag berätta med det? Också konstigt.

Igår, eller inatt säger man nog, såg jag Paranormal Activity med Jocke och Jon. Haha, undra vem som var räddast? ;) Den var ju faktiskt äcklig men jag är så tråkigt när det kommer till skräckisar/rysare å så. Blir ju knappt rädd. Hej hej i-landsproblem.

PS. Jag har svinjävlaont i ryggen :(. Kan man va förkyld i ryggen?

Nu blir det till att försöka se anständig ut, sen arbetsförmedlingen. Finally!

"When it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes bad
Till you're trying to find the you that you once had
I have heard myself cry
Never again
Broken down in agony
And just trying to find a friend"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar