torsdag 25 november 2010

I don't believe it makes me real

HAHAHAHAHAAAAAAAAAA, dra mig någonstans.. vad fruktansvärt meningslöst mitt liv känns just för tillfället i akt.

Måndagens höjdpunkt var.........hm, kom inte ens ihåg vad jag gjorde i måndags. Tisdag.......garanterat spinningen. Gårdagens... telefonsamtalet med min käre vän Simon. Även om han lessnade på att höra min röst efter en halvtimme. Eehh, puss! Idag är det torsdag ja.. vad göra? Äta? NEJ, jag äter redan tillräckligt. Sova? Omöjligt! Men, spinning är det ju ikväll iallafall så jag har ju det att se framemot.


Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

1 kommentar:

  1. Hellabellalingonsmella25 november 2010 kl. 17:56

    Hahahaha.....du får väl fylla det med mening då, det kan ingen göra åt dig vettu...meno ;)

    SvaraRadera