måndag 29 november 2010

the days are no more the same without you

En händelserik helg. Typ. Tänkvärd. I fredags var jag hos Pebbels och drack en och annan öl och eventuellt nåt glas vin...i goda vänners lag. Haha. Lördagen var seeeg, tills jag drog på mig klackarna och ramlade in hos Denise och umgicks med världens finaste tjejer från min fina gamla klass. Hade så fruktansvärt roligt och skrattade så jag fick ont i magggen. Fortsättningen av kvällen var kanske ingen höjdare, att jag aldrig lär mig att jag aldrig har kul på krogen. Brände ju en massa jävla pengar iallafall och det är väl huvudsaken.. Eller??!

Igår sov jag. Heeela dagen. Sen var jag på bio med mina finisar Simon och Elin. Höll i och för sig på att somna hela tiden men jag lyckades hålla ögonlocken i högläge.
--

Kände på mig hela dagen igår att någon jag känner fyller år och jag har inte sagt grattis, kunde bara inte komma på vem det var. Tills det till slut slog mig att det var Sebastian. Så jag säger det nu, grattis en dag efter, Sebbe. Hoppas du har det bra där du är nu. Du saknas hos oss varje dag.

Vissa saker kommer man aldrig att förstå sig på. Nu när ännu en fin människa tvingats lämna jorden alldeles för tidigt, känner man hur maktlös man är när det gäller vissa saker. Vila i frid, Björn Nyström.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar