tisdag 23 november 2010

the good life

Mina händer börjar se gamla ut, insåg jag just precis nu..
Damn!
Vill fixa naglarna men jag orkar inte ta tag i nånting i mitt liv just för tillfället. Mmm och det finns ju viktigare saker än naglar. Mitt hår till exempel.. jag vill att det ska vara mörkt!! Måste nog ta och göra något åt det.


Idag, som alla andra dagar nu för tiden, verkar det inte bli något jobb så jag tänkte städa, göra tårta och eventuellt tvätta. Hemmafru....eller? Hemmabarn? Jag blev helt galet skosugen så jag tror jag måste beställa ett par snygga skor helt sonika.



Bra skit!
Spinning ikväll.
Ska träffa några gamla klassisar på lördag och ha svinkul.
Jag fyller 20 om ca 3 veckor, shiiiit.
Om 2 månader ligger jag på en strand i Thailand och sippar på en drink!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar