fredag 19 november 2010

hello there

Jag tror det börjar bli lite bättre nu.

Sitter och småler för mig själv, utan andledning, det känns bra. Känner helt enkelt att JAG är här nånstans, försöker smyga mig på. Toppen!!

Spinningen igår var förresten grym! Ååååh, vad jag behövde det. Tog i så jag trodde jag skulle svimma och spy på samma gång. Men det var skönt. Och askul. Längtar tills på tisdag. Mmmmm. Men nu är det fredag. Heeeeeeeelga. Varit hos tandläkaren och tagit bort en flärp. Den gjorde ont. Nu är hela käften bedövad. Kan man äta ändå? Ramlar maten ur munnen? Borde jag vänta en timme eller två? Så många frågor, så lite svarrrr..

Jag har köpt en ny telefon och den borde komma hem till mig idag. VILL HA NA!!


Don't worry about a thing, cause every little thing is gonna be allright!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar