måndag 18 januari 2010

jag skolkade från allt

Vad har jag gjort sen sist.. jo:
-Varit ute och ätit med pappi och Freddan på Chaow Praya River (Thailändsk mat i mitt hjärta!!♥)
-Blivit ilurad världens starkaste röda lilla grej av min älskade bror
-Jobbat mer på dagis
-Druckit alldeles för mycket vin på för kort tid
-Haft världens bästa lördag: kungförfest,pulkrace och galen fest/efterfest
-Myst med storasyster och Tuvis

Jag är fortfarande trött av helgens bravader. Men det får det vara värt. Ikväll ska jag nog bara ta det jättelugnt. Har precis sett Män Som Hatar Kvinnor = Mycket bra! Vill se dom andra två filmerna också. Nu ska jag nog åka på ICA och inhandla lite tidningar, turkgurt+honung och banan. Sommaren med Göran står också på schemat för kvällen.

Puz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar