måndag 25 januari 2010

down down down down

Jaha, så då har man gått och dragit på sig nå finurliga tankar här igen. Kan jag vara så vänlig att lägga ner verksamheten?!!! Vart är helgen? Kom på att jag har lite vin väntandes.

Dagen gick inte enligt planerna. Jag är en dålig planerare. Därför planerar jag typ aldrig, för det är så tråkigt att göra sånt man "måste". Jag har hängt med Jocke och Jean och dom introducerade kanske en av världens finaste låtar för mig: If I Should Fall Behind. Med Bruce Springsteen såklart. Helst ska det vara en live-version. Har rensat halva garderoben också, var inte på humör för det. Har inte rört på fläsket en smula, bara ätit en semla. Och solat, jag blev nog lite brun. Lite sommar på det här så.

Nu ska jag duscha sen ska jag se på Nyckeln till frihet.

Ja jo och så kom det där lilla spöket laban tillbaka till lillhjärnan då. Avlägsna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar