lördag 9 januari 2010

du får vänta på din tur va

Eldkvarn - Stjärnan på min himmel. Schååå fin :) och Bruce Springsteen - Thunder Road, mums.

Det är konstigt. När man lär känna nån och umgås flera dagar i veckan under en tid och sen helt plötsligt så är det över. I och för sig, jag har gjort likadant, så jag grubblar inte så mycket på det, ibland är det bara så. Men ändå, jag är förundrad av människors beteenden.

Nu är det bara söndag kvar av den här helgen och då ska jag göra ingenting. Skönt dä! Igår blev det 20-årsfest för min bästa Jeanette. Middag och fördrink hos Sjöbergs, vidare till Memento och avslutningsvis en liten efterfest hos Wallberg. Jag, Simon och Aspman. Krigare! Ikväll blev det lugnt. Åkt runt lite med Elin. Var hos Andreas en stund och deltog i hans första nyktra lördag sedan födseln. Mustigt.

Nu blir det en film eller 3. Puss på förhand.


I don't feel anything at all!

1 kommentar:

  1. Hallååja :D Jag håller helt med dig ja ninarinnan ! Folk är ett mysterium. Livet på en pinne..en konstig pinne ibland, hahaha. Trevlig kväll påre !

    SvaraRadera