måndag 25 januari 2010

bubbel

Har märkt att jag glömmer bort att skriva här i lillbloggen titt som tätt.

Jag har precis haft en toppenhelg som jag vill dela med mig av. Fredag: Mammis var ledig så vi åkte och hälsade på min gullmormor sen var vi hos syrran en sväng och kollade när Tuva hade show. Hon är helt underbar lillpäronet, helt fantastisk! Sedan skulle jag åka och träna men jag åkte till Lasse istället och spelade Jenga med honom, Sjöberg, Tony och Mange. Who's the winner?! Jag såklart! Sista delen av kvällen spenderades med Jeanette och Evelina, mina BFF's som man säger. Ni är bäst!

Lördag: Jobbade 7-16. Det var så himla mysigt, tanterna fick massage, jag läste tidingen och höll dom i handen och det är så fint att se och höra att dom blir glada av en liten gest. Mer sånt! Alla blir glada. På kvällen blev det en lite vin och mys hos Majsan. Åkte in till stan senare på Perssons 25-årsfest. Kvällen slutade i en bubbelpool, typ. Vaknade på morgonen av en liten fiskefilm i bakgrunden. Blev lämnad åt vargarna och sov vidare till typ 15, åkte ut till Hanna och Tommie med Simon och Elin där vi blev bjuden på mat och mys och film. Toppensöndag :)

Idag: vaknade jag av en hemsk dröm för sådär en halvtimme sedan och ville inte sova nå mer. Nu tänkte jag beställa massa kläder från H&M, lööööning på onsdag och jag är så nöjd!! Resten av dagen kanske det blir nån form av rumsstädning och garderobsrensning. Avslutar kanske med ett spinning-pass eller promenad. Tack för mig. Vi ses om sjutton år!

Miiiiiiiiiiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar