fredag 27 maj 2011

you are the storm that I believe in

Vill bara att dom värsta känslostormarna i mig ska lugna ner sig. Helt plötsligt kommer allt över mig som en våg och tårarna har inget slut, sen blir jag förbannad, tankspridd, jag är liksom här fysiskt men min tankar är hela tiden någon annanstans.

Igår när jag höll på att somna trodde jag att du låg bredvid, vände mig om och du var inte där. Såklart. Funderade på om jag skulle gå ut och bara ställa mig och skrika, vill få ur mig allt och sen fortsätta som vanligt. Somnade till slut med tårar i ögonen och sen drömde jag om oss.


Har världens finaste vänner som gör allt tusen gånger bättre, mina klippor i stormen. Ni är bäst!

Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag jobba..hoppas det går bättre än igår då jag fick gå hem efter 3 timmar. Hm. Imorn ska jag nog till Birsta och spendera lille lönen som jag fick idag. Topp of the L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar