måndag 16 maj 2011

lämnad åt gamarna

Känner mig lite förvirrad och tankspridd så här en måndageftermiddag. Det var väl inge konstigt som hon levde. Gick ju sviNbra att jobba natt kan jag ta att upplysa om, kanske hade det nåt att göra med att jag hinkade i mig kaffe tills jag höll på att spy...? Jag vet inte. Hämtade en lite lätt berusad Aron när jag slutat sen åkte vi hem och sov. Givetvis höll jag på att missa hela kalaset, mormors kalas alltsås, men med lite superkrafter hann jag med det.

Igårkväll bänkade jag mig framför VM-finalen men jag råkade fastna för ett spel på mobilen istället, var väl lika bra det. Måste uppnå mitt mål att få goldstar på alla levels.

Eftersom vi klev upp typ 4 på eftermiddagen igår passade vi på att vara vaken till 4 inatt och sova bort större delen av den här dagen också. Så festligt! Nu då? Ska åka och handla och sen hem till Jenny och städa så hon kommer hem till en lite renligare stia på onsdag.

Hörs kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar