lördag 14 maj 2011

han är mr. cool

Vilken fantastisk helg. Känner mig en aning negativ men skitsamma! Igår såg jag Så ska det låta med Ewe och föråt mig på choklad och chips, OJ så bra. Sen somnade jag. Trevligt umgänge. Idag har jag inte gjort ett dyft. Pratat i telefon, varit i Juniskär en sväng, pratat i telefon och nu även ätit mat. Inatt ska jag jobba. Försöker intala mig själv att det kommer gå hur bra som helst, men det var så längesen jag jobbade natt så får se hur det går med att hålla ögonen öppna. Imorn ska jag förhoppningsvis sova länge sen blir det 85-årskalas för världens finaste mormor. Hoppas jag får sällskap sen på kvällskvisten också..

Rätt bra helg ändå..om jag tänker efter. Men cruising i Hudik ikväll hade ju även det varit helt ok. Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar