tisdag 8 december 2009

von tratt

Jag har precis haft en fruktansvärt traumatisk upplevelse. Jag går in i godan ro på mitt rum, stänger dörren och kikar mig i spegeln i snabbis och då har jag att det prasslar till i täcket. Ehhm, tänkte att jag hade slängt nån liten tröja där eller så men så var inte fallet, så av nån konstig anledning lyfter jag på täcket och förväntar mig av nån anledning ingenting men då ligger min mamma där. Blev så rädd så jag började grina. Tror jag nästan aldrig blivit så rädd i hela mitt liv. Det va inte ett dugg kul. Då. Satt och grinade som en bäbis och mamma höll på att få andnöd av allt skrattande.

Haha, min mamma är så knäpp och jag älskar henne mest i helaste universum.


Jag har för övrigt upptäckt The Weepies, mysig music :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar