lördag 19 december 2009

heart of gold

Lördagen är kommen. Inatt drömde jag en hemsk dröm om att Fredrik var försvunnen :( grinade en skvätt när jag vaknade. Har hänt flera gånger, är orolig för att nåt ska hända han, hela tiden. Älskade, finaste storebror. Oj nu blev jag tåris. Haha.

Igår var jag en lugn och sansad tjej. Jobbade först hela dagen sen klippte och färgade mammisen mitt hår. På kvällen var jag hos Jenny en stund och sen hos Teddy. Jenny min klippska vän: "Teddy låter som ett smeknamn. Alla namn som slutar på Y gör det. NEJ! JennY för fan..." Pigg tjej :)

Nej nu är det däremot dax att packa väskan. Match 13.30 i Njurundahallen. KBK - Bollnäs. Min första match på aslänge. Hoppas det går bra för oss och för mig, att foten håller och att känningarna i låret försvinner. Ikväll blir det julbord, topppppnnnnn!!!! :)

min bästa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar