torsdag 31 december 2009

2009

Det är ofta lätt att tänka på det jobbiga som hänt, det man ångrar. Jag har gjort mycket galet i år och jag har varit med om kanske den jobbigaste dagen i mitt liv, så här långt. Men så här i efterhand känns de där jobbiga upptågen mest som bagateller och den där dagen, det ordnade sig. Så, det som varit bra är det som väger mest, det är det som känns viktigt.

Det har varit ett bra år. Mycket upp och ner, men bra. Väldigt bra. Det började med nyårsveckan i Vemdalen, galet men fruktansvärt roligt. Jag var på Oasis i Globen i slutet på januari med några av mina bästa kompisar. Jag var med världens bästa LS3 i Åre och jobbade på världscupen, vi kom mycket närmre varandra och vi hade det helt sjukt kul. Saknar er!!!! I juni var jag med massa underbaringar i Stockholm och såg världens bästa Bruce Springsteen på Stockholm Stadion. Längst fram. Underbart. Jag tog studenten, trots att jag bara ville ge upp flera gånger. Jag hade grymma sommarkvällar. Var på Kreta och lärde känna Sanni+Majsan. Besökte Rhodos och jag tog körkort den 2 oktober. En av mina bästa kompisar, Linda, är just nu påväg till Australien för att stanna där ett helt år. Coolt tycker jag. Sakna henne kommer jag göra.

Nu återstår inte så mycket av det här året. Ska skjutsa Simpan Von Wallénberg en sväng, sen ska jag äta middag med Jenny, Vivis och Frida. Där efter åker jag och jobbar, 21-07. Gott nytt jävla får! År.

puz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar