söndag 20 september 2009

spofffffity?

Sådärja, då var det söndag, igen. Tiden går så förbenat fort nu för tiden.

Snart tänker jag vara en lycklig körkortsinnehavare, då ska jag söka jobb (och få ett) sen ska jag flytta och ha ett eget litet liv. Topp! Eller så bor jag hemma i nåt år till och så sticker jag nånstans utanför landets gränser och känner på friheten. Jag skulle bara vilja åka iväg, inte planera så mycket, ta varje dag som dom kommer, njuta. Samtidigt känns det svårt att lämna all trygghet kvar här. Hur blir det när jag kommer tillbaka? Tänk om jag bestämmer mig för att bosätta mig på en liten ö i medelhavet och investera i ett litet hotell? (Vore toppen.) Men som sagt, jag vill ha allting, jag vet att det inte går. Men det visar sig nog, vad jag vill, en vacker dag känns det nog i hjärtat vad som är rätt att göra.

I helgen blev det förresten lugnaste gatan på mycket länge. Tråkigt men säkert välbehövligt. Det blir nyktert minst en helg till för min del, topp!

Alltså?!?!?!??!?! Sluta. :(

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar