söndag 27 september 2009

ÄLSKAR söndag!!!!!!!!!

Sanna!!!!!!!!!!!!!!!
Det drar iväg.

Ville bara säga det, hoppas du läser. MVH / Gubben i klänninnnggggg

Igårr blev det visst en (27?) fördrink(ar) hos Jempa. Jag och Sanna åkte till stan med nån pigg kille, sprang runt och besökte stans alla kvarter. Tror det drog iväg? Ringer till herr storebror (och alla andra i telefonboken) som slår följe. Tillslut blir jag lämnad åt gamarna, det var ju snäääällt :) Går 2 mil och såklart hittar jag dom på MAX. Otippat?! Jag vet inte men jag tror att jag och Sanja inte riktigt kunde slita oss från den där dippen?

Låg karln och sov i fontänen?! Det är många frågor men inga svar. Ska be Sanna uppdatera mig om detta sen.

1 kommentar:

  1. DET DRAR IVÄG SOM FAAAAAAAAAN. Hoppas du fick svarrrr på frågggannn!!/gubben i K

    SvaraRadera