tisdag 29 september 2009

Right now nana

Jag måste åka utomlands!!!! Insåg precis att min grekfärg av avlägsnat. Ser ut som att jag doppat huvudet i mjöl?!!??! Sanna, när åker vi?

Igår fick jag min telefonräkning, 810 kr, tack för det :) Känner att jag verkligen vill lägga pengar på det i dessa tider. Jag skulle visst ha fått jobba 7-12 idag men det är jag tydligen för upptagen för. Orättansvist. Igår somnade jag förresten strax efter 20, haha, vad är mitt problem? Hm, vad har jag mer på hjärtat... jo, imorse åkte världens bästa storebror till Norge igen. Han kanske blir borta i 3 veckor, hallooojj? Jag tänker låna hans bil, varje dag, va bra.

När jag tänker efter, så är jag nog ganska lycklig i själen :D

PUSS!!!!

2 kommentarer:

  1. Meen, du måste ju jobba om du ska bjuda mig o Tuva på en resa!!!! :)

    SvaraRadera
  2. 1. vi åker helst nu men HALLOJjjjjjjjjjjjjjjj om inte annat i MARS!!
    2. VADÅ låna hans bil? har du klara körkorte??? :O:O

    SvaraRadera