söndag 16 augusti 2009

nuuu regnar det

En vecka kvar till Kreta!!! Det ska bli så jävla braaoo.

Ännu en helg har snart passerat. En bra sådan. Igår var jag dock tröttare än.. nåt som är jättetrött men det ordnade upp sig. Några drinkar (fruktansvärt förfinat) blev det. Gled runt med Jocke, Alice, Björn och Jonkis hela kvällen. Måste även nämna att cruisingen igår kommer gå till historien. Har aldrig sett så mycket bilar i hela mitt liv. Eller? Vänta nu.... Underbart att Sanna hämtade mig inatt så jag fick sova i min säng. Idag är jag vanlig igen. Eller ja, så vanlig som en jag kan bli.

Idag blir det någon form av släktsammankomst. Det ser jag fram emot :)


Regn faller på mig och det spelar ingen roll
Vart jag gömmer mig
För på något sätt hittar det alltid tillbaks till mig
Och jag kan inte, kan inte, kan inte glömma dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar