måndag 10 augusti 2009

fetto

Semester!

I helgen har jag jobbat 19,5 timmar, va duktig jag är. Och pengar är ju bra har jag hört...

I lördags slutade jag 21, då blev det bråttom hem och göra mig klar. Jenka (du och jag, Alfred) kom hit, tog en cider eller två. Eller tre? Fyra? Tyst nu. Gick bort till Simon, tog vanen ner på Caféet och var där i....30 minuter?!?!?! VÄRT en hunka, jag lovar och svär. Eller? Åkte runt i vanen och hade grymt kul hela kvällen iallafall, var en sväng in på drakis också, värt?! Det blev någon form av efterfest hos Simon sen där jag gjorde massa tokas, men det är väl okej så länge man är tonåring va? Bra! Ung, dum och full.

Ja, det var jätteskönt att kliva upp i ottan och jobba igår när jag gick och la mig 4.



Whooooppp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar