torsdag 6 augusti 2009

nu förstår jag inte vad du pratar om

Igår skulle världens bästa trio umgås, jag+ewe+jean alltså. Vi tänkte meta men det slutade med en drink på Svenssons som var svingod. Vi drack billig (och äcklig) öl på uteserveringen på BK också, mysigt. Det är great med sommar. Igår kändes det nästan lite utomlandigt. Mycket folk, varmt i luften och bara sådär bra.

Ewe och Jean, det är er jag gillar mest!
PS!!!! Vi åker nog på en liten tripp till Turkiet veckan efter jag kommit hem från Kreta. Så vi hinner leka med varandra innan Ewe drar till Skottland.

Idag har jag stekt på lejonklippan med Jonas och Schlaggan, sen stekte jag ännu mer hemma på altan. Nu är jag nyduschad och inväntar äventyr! Ikväll kan det bli en tripp nånstans med --- eller så kanske man unnar sig en drink?

Mosters lillbajs kommer hit idag, längtar efter henniii :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar