fredag 23 november 2012

sunshiny friday

Hiiiiiiiiiijj!

Solen skiner idag, så passande. Ska åka till min fina syster, busa lite med lillgrodan och sen hämta gullpäronet på skolan. Mosters lilla stora tjej, snart 8 år.....hon föddes väl igår? Tiden går fort när man är gammal....och jag är inte ens gammal än!! Hur är det då när man är 75? Förstår varför alla gamlingar tror att dom fyllt 100, åren swischar väl bara förbi.. Tur Mattsson är äldre än mig, det måste ju bara innebära att I'm forever young!!!

Äh, dax att borsta tänder...borde kanske duscha också?? Herre gud, har ärvt min mors gener angående duschning. Finns väl viktigare saker här i livet? Haha! So fresch and so clean clean clean..

Har drömt så mycket knäppa saker inatt, bland annat att jag födde en bebi utan armar. Tittade på den lilla varelsen länge och kunde för mitt liv inte begripa vart armarna var, tänkte att den borde ju ha dom där nånstans..men icke! Lika bra var bebin för det.

Annars vill jag bara rekommendera en podcast! Strömstedt och Berg. Så himla härliga varelser!

Idag älskar jag hela världen tror jag.
Vad skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar