fredag 30 november 2012

hej världen, 5 st från världen iallafall

Fredag...igen? Fattar ej.

Dags att ta tag i plugget även denna dag, har fått en del gjort i veckan, SKÖÖÖNT nå jäääääääävulst. Jag är ju bra! Kan ju! Idag...vet inte riktigt hur jag ska lägga upp mitt arbete idag, måste göra en matlista men märker att jag tycker att det är väldigt svårt? Man är väl kanske inte speciellt ekonomisk av se satt säg.. PS. Någon som är intresserad av en toppfräsch lägenhet i Kvissleby? Special plice for you my pliend!

Funderingar i livet för nu:
Vad händer i nervcellen vid sjukdom?
Vill och borde skänka massa pengar till behövande barn
Vill ha ett fadderbarn
Finns så mycket man kan göra för världen som man inte gör
Vem vill köpa min lägenhet?
Jag vill aldrig börja jobba, bara plugga
Måste stänga av TV, stöööörningsobjekto
Jag får panik bland för mycket folk och höga ljud, kan endast koncentrera mig på mig själv
Måste skriva ner några dikter här som jag skriv för ca 12-14 år sedan

Mycket intressant! Dags att sätta igång...........
1 more thing....hinner jag till Birsta idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar