söndag 16 oktober 2011

It's a beautiful day, don't let it get away

Mjaauuoo.

Vilken härlig söndag. Och lördag. Och fredag.

Massor av myyys i fredags, innebandymatch igår, som vi tyvärr förlorade. Snicksnack och vin med min Jempa igårkväll, sen tog vi en sväng till Björn och Ali där jag träffade fina solstrålar som det var längesedan jag såg. Härligt! Eftersom det är pensionärsvarning på mig nu för tiden (JAG NJUTER AV DET) så åkte jag hem tidigt och har mått som en prinsessa idag.

Har varit i Birsta med hjärtat och handlat lite smågrejer till lägenheten. Snart snart snart. Det ska bli SÅ roligt, mysigt, skönt och allt möjligt bra.

Känner mig så glad idag. Ända längst inifrån lillhjärtat ut till nästippen. Sådär så man kan ta på det.

Nu ska jag äta min Kyckling- och mangopaj, egentillverkad och allt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar