onsdag 19 oktober 2011

fundersamt

Fick min matta igår, stor och mysig. Blir nog bra.
Sängkläderna kom också, inrullade i mattan, sådär hotelliga, blir nog också bra. Ska bara köpa en ny säng. Beställde nyss 2 klänningar från Nelly, vet att jag inte borde men jag...måste? Om 1 ½ vecka är det bara grejer till lägenheten som ska inhandlas. Så det är väl bäst att passa på.

Så..idag är det onsdag. Har inte jobbat ens en liten timme denna vecka och det tär på mig. Det kanske är ett dumt att se all denna tid jag har som ett problem, när det borde vara möjligheter. Varför är det alltid så svårt att ta vara på tiden? Och varför är det så lätt att klaga på att man inte hinner med sig? Lathet. Människan är av naturen lat. Jag är lat.

Positivt so far denna vecka: Har snusat på diamanterna mina,Tuva och Love, träffat BÄSTA storasystern, umgåtts med finaste Jean.

Neg: Inget! Säger vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar