onsdag 22 september 2010

the smell of you

AAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag varit på Södra med mamma, sis och lillskruven, vi gick Tarzanstigen, kul jöö! Linbanan skulle eventuellt behöva åtgärdas med tanke på att jag och Helena praktiskt taget hoppade fram på den, också kul jö!

Nu ligger jag i sängen, blev helt slut efter alldeles för mycket tacos hos Jeanette. Efter mer än 2 timmar är jag fortfarande proppmätt, inte okej!

Förresten så har jag för första gången i mitt liv bogserat en bil idag. Pappas bil hade dött mitt i en korsning, tur för han att jag kom till undsättning, med beemern, raka vägen! Är man inte snel så säg.

Nu vill jag ordna upp saker. Igen. Träna och sånt. Mår så bra då. Men så blir jag lat som en hund och orkar inte ett skit helt plötsligt och så känner jag mig som världens största ballong och det är inte kul. Bara dåligt. Blä.

Ikväll ska jag ut och gå med Evelina, sen blir det film och mys. Imorgon ska jag ut och gå med Helena.

Har skrivit det förr men jag gör det igen. Min storasyster är så himla bra! Världens snällaste och finaste, alla skulle haft en varsin Helena.

Låååångt va? Kaffe nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar