torsdag 9 september 2010

men juevla smörto

Långa, långa dag, kan du ta slut nu?

Blev en sväng till stan med Majsen utan någon större framgång, jag är ju bättre än dom där resebyrånisterna(?). 2morrow, ih! Vi åkte till Birsta istället, åt köttbullar, köpte ett lakan och ett överdrag till madrassen. Alltså va?! Är det nu man börjar bli gammal? Jag vill vara 12 år, springa på Q8 och köpa Jenka för 50 öre och blåsa stora bubblor. Eller??? Jag vill nog vara här och nu bara. Skönt de!

Bike 4 Cambodia hade Kick-off på Pipeline ikväll, tänk att tokarna ska cykla från New York till San Fransisco. Asballt säger jag!

Jag har knappt varit hemma idag så nu är jag t r ö t t, för att bokstavera mig. OCH jag håller på att koka havregrynsgröt, kom jag på nu. Tur man har minnet med sig iallafall???!!!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar