onsdag 25 augusti 2010

flygplan

Jag skulle behöva ett nytt tangentbord. Det ser äckligt ut. Alpackan här brevid däremot, det är min finaste lilla lurvboll. Undra om det finns sånna gosedjur? I så fall ska jag köpa en sån till Fredrik :)

Ahhh, jag är ju roligt jag å. Jobbar natt på fredag, SÅ då var även kommande helg frälst åt jobbet. Tredje helgen i rad, men det är bra. B-ra!

V. 37 åker jag till Södertälje. Whoop..!


Du är det fiiiiiinaste jag vet, du är det dyyyyraste i väääärlden, du är som stjärnorna, som vindarna, som fåglarna, som blommorna på marken.......


Indoorwalking med Majsan 2night.

1 kommentar:

  1. MLIII!!!

    Jag tycker att det är bäst att du kommer ner :D:D:D: roligaste på länge skulle jag gisssa på (ja, med tre s, ännu bättre) KOMMER BLI KANONKUL, 5/5 TOASTERS!! :D:D:D lääääängtarrr

    SvaraRadera