söndag 29 augusti 2010

bloody sunday

Mmm.. helgen har varit toppis. Jobbade natt i fredags, vilket i och för sig kanske inte var svinkul, men bra att få jobba. Igår blev det ett glas vin hos Elin, vidare till Hådén, innan vi gick ner på Café. Träffade massa roligt folk, kiiingen var det. Whoop! Avslutade med efterdrink hos familjen Wallberg. Toppkväll säger jag bara! Idag har jag ätit gått igenom gårdagen med min finaste, finaste Majsa över pizza. Nu är jag med min lillräka Jenny, äter marängswweetch och glor på tv. Toppsöndag!
-

Rätt och fel? Hatar skitnnn. Nä, men.. jag borde sluta. Men jag vill inte. Precis det gör väl mig till en dålig människa.

vi har blivit som dom
någon tittar på oss
är det min tanke hos ser
eller dina röda kinder som avslöjar mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar