onsdag 17 februari 2010

Purple rain!

Det verkar som att det blir snö fram till midsommar och att vi kan åka spark runt stången. Precis vad jag önskar mig. Nähä, så var det inte alls. Nu är det bra precis 5 veckor kvar till lite Thai. Mmm-mm-mmmmm, sa jag underbaaarrtt?!

0 kr har jag. Skor, kläder, bikini ska betalas. Måste även betala thai-spruta nr.2 och solskyddskräm, till helgen är det Arres 25-årsdisco. Jaha, hur var det här tänkt då? Ska jag råna en bank?? Vem ska sminka mig nästa lördag?(Sannaaa????!) Vem ska betala ett par nya svarta, tunna strumpbyxor? Så många frågor, så lite svar. Jag är för dyr i drift, det har jag redan konstaterat. Som min gamla polare brukade säga "det finns bara en lösning på ditt problem, skaffa dig en rik snubbe". Sååå, vem du än är, vart du än befinner dig, blotta dig!!!!


Late at night I close my eyes and think of how things could have been

2 kommentarer:

  1. Men du.. det finns inga problem..Bara lösningar ! ;)

    SvaraRadera
  2. men hallååå....vad är det för jäävla disco alla snackar om? Jag vill också bli bjuden på discot på lördag?

    SvaraRadera