tisdag 23 februari 2010

nu är vi där igen

Hej 23 februari 2010.

Jag som trodde att jag hade 7 kr på kontot, men nej, det var visst minus 165 svenska riksdaler. UNDERBAAARRTT! Idag har jag jobbat igen. Gillarrrt!.. På fredag får jag lön, jag tror den blir fin. Tror och hoppas. Då ska jag köpa mig en litnnn sån där som är här på bilden tror jag visst. Den verkar kul och bra och så. Jag behöver en bra hörlur också... undra om man får det som ett litet tillbehör? Säkert inte. Snålt. På fredag ska jag på info om jobbgaranti för ungdomar, hoppas jag får jobba istället (L) Orkar inte ha AF i mitt liv. Det är bara så!

Jag behöver en ny kalender. Jag vill flytta till ett eget hem. Jag vill ha motivation. Jag vill ha jävligt roligt till helgen. 12,5 cm??? Hur ska detta sluta? I flaskan. Det är dags att unna sig det bästa!

Leva livet, kom så ska vi lee-eeva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar