torsdag 20 december 2012

Ok punkt

Det bankar i skallen.
Aj...

Ojjjjjj, så mycket det fanns på hjärnhinnan idag. Får inget vettigt gjort, eller JA, jag lyssnar på massa braiga poddar och har morgonen till ära påbörjat och avslutat en bok. Alex Schulmans Att vara med henne. Fiiiin. Måstiga vett ägnar jag mig icke åt.

Jul, jul, strålande jul! Klappar till mosters små guldtottar är ordnade. Blir lika förvirrad varje gång jag tänker på min lilla Tuva som fyller 8(!!!!!!!) år om mindre än 3 veckor. Herre gud lilla, stora, smarta, underbara tjej.

Jag vill ha en bulle.

Har sjuhundrafemtioelva tankar i huvudet..vad ska jag göra med dem?

1. Jag mår så bra. I hjärtat och i själen och sånt där..
2. Jag är klok. Vad gör mig klok?
3. Är jag klok?
4. Jag.........kan inte ens sortera mina funderingar.....

Emilie är på väg hit nuuuu, eller ja, till mormor, så det är väl lika bra jag går ut och dammar av lillbilen... Får man sig en bulle där borta tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar