onsdag 15 augusti 2012

it's just another maniac monday

Var hälsad! Sitter på altanen och schvettas. Det har ju varit så kallt denna sommar så kommer knappt ihåg hur man solar???

Irriterande när man (jag) går ner massa kilon innan sommaren, promenerar ca 1 mil om dagen och så helt plötsligt kommer elefanten med en massa lockelser...typ glass. Och Polly i storpack på IKEA för 25 pix..konstigt man ser ut som en strandad säl innan man hunnit blinka.

Nästa vecka åker jag och Matte till Mallis. Har aldrig i mitt liv varit till Spanien så det ser jag verkligen fram emot. Ska äta mig fetare, eventuellt unna mig ett glas vin, SOLA, bada (har endast doppat fötterna i havet en enda gång denna sommar. Katastrofalt!), vara barbent och njuta. OCH framför allt ska jag lugna ner min stackars hjärna..förstår inte varför den gått på sånt jävust högvarv på senare..kommer få en hjärnblödning om detta fortsätter.

Undra om någon läser????

1 kommentar: