måndag 11 april 2011

13 veckor

För 13 veckor sedan åkte jag till Thailand, lite med hjärtat i halsgropen, tusen tårar på tåget när jag sa hejdå till världens bästa storasyster. Visste nog inte riktigt vad jag var på väg till, men nu, efter 3 månader i paradiset så kan jag nog säga att det är bland det bästa jag gjort i mitt liv så här långt. Har haft sjukt kul, har träffat underbara människor, har lärt känna Sanna och Maja ännu bättre, har förvisso haft hemlängtan, velat sparka mina kära resekamrater i röven ibland och saknat stuvade makaroner och korv. Så här i efterhand känns det som små bagateller, vilket det i och för sig är, och allt det bra väger så mycket mer än det dåliga. Så...nästa år åker jag förmodligen igen, wops, så nu ska jag börja jobba vilken dag som helst, bara jag blir frisk nån jävla gång. Ska även kolla på en lägenhet snart, råkade precis beställa en Iphone 4 och snart är det sommar, underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar